comment 0

Fudge Emballage Design

Justine Cather var så vild med hendes mors opskrift på fudge, at hun ønskede andre også skulle have glæde af den. Hun begyndte derfor at sælge fudge på Borough Market i London og de blev hurtigt meget populære. Hurtigt opstod behovet for en visuel identitet og emballagedesign.
D.studio udviklede designet med ideen om at hver pakke skulle være unik. Derfor er der ikke gjort brug af en eneste font – alt på emballagen er handskrevet.
En ret god detalje er at når man åbner flappen på pakken, dukker en lille måge op med en taleboble hvori der står “Ahoy there”.

Jeg har aldrig været super fudge-fan, men i den her indpakning ville jeg købe det til enhver tid.

Via. Lovely Package

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s